Dzień dobry, cześć,
Jeśli trafiłeś na tę stronę, to znaczy, że ważne są dla Ciebie zasady
dostarczania przeze mnie Newslettera.
W Regulaminie, który znajdziesz poniżej, znajdziesz wszystkie niezbędne
informacje. Zapoznaj się z nimi, a w razie jakichkolwiek wątpliwości lub
dodatkowych pytań dotyczących Regulaminu Newslettera, zapraszam do kontaktu, pisząc
na adres e-mail: kontakt@afitbrodiet.pl
REGULAMIN NEWSLETTERA
§1 Najważniejsze informacje dot. Usługodawcy
Usługi i
treści cyfrowe udostępniane w ramach Newslettera świadczone są przez Adriannę
Wittbrodt, (dalej jako Usługodawca).
We wszelkich sprawach, możesz
skontaktować się pisząc na adres e-mail: kontakt@afitbrodiet.pl lub telefonicznie: 502-826-535 .
Słownik pojęć znajduje się w
§10 niniejszego Regulaminu.
3.
W przypadku gdy w ramach Newslettera
udostępniania jest treść cyfrowa (np. e-book, nagranie audio/wideo), dostęp do
niej możesz uzyskać w sposób wskazany w e-mailu
4. Z
uwagi na to, że programy pocztowe często uznają wiadomości wysyłane z programów
mailingowych za SPAM, zalecane jest dodanie Usługodawcy do listy zaufanych
odbiorców.
1.
Dostęp do Newslettera możesz
uzyskać:
1)
nieodpłatnie – poprzez zapis do
Newslettera i przekazanie Twojego adresu e-mail, imienia lub innych danych
osobowych wymaganych w formularzu zapisu do celów marketingowych/handlowych lub
2.
W celu zapisania się do Newslettera
i uzyskania dostępu do usługi/treści cyfrowej:
1)
podaj dane osobowe w ramach
udostępnionego formularza zapisu,
2)
zaakceptuj Regulamin newslettera,
3.
Umowa na świadczenie usługi dostępu
do treści cyfrowej zostaje zawarta na czas nieokreślony z chwilą:
1)
wyświetlenia Klientowi potwierdzenia
zapisania się do Newslettera (w przypadku nieodpłatnego dostępu),
2)
z chwilą akceptacji Regulaminu
sklepu i dokonania płatności za dostęp do treści cyfrowej (w przypadku
odpłatnego dostępu).
4.
Dostęp do Newslettera, w tym do
udostępnionych usług i treści cyfrowych jest udzielany niezwłocznie po zawarciu
Umowy, chyba że z Opisu Usługi wynika inaczej. W przypadku nieuzyskania
dostępu, należy zgłosić ww. brak Usługodawcy.
5.
Rozwiązanie Umowy na świadczenie
usługi dostępu do Newslettera, w tym na dostarczenie usługi i treści cyfrowej
przez Ciebie może nastąpić w trybie natychmiastowym. W celu rozwiązania Umowy:
1)
kliknij przycisk „Anuluj
subskrypcję”/ „Zrezygnuj z subskrypcji” lub przycisk analogiczny lub
2) skontaktuj
się z Usługodawcą.
1. Usługodawca
oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie
z usług świadczonych drogą elektroniczną wiązać może się
z zagrożeniem pozyskania i modyfikowania danych Klientów przez osoby
nieuprawnione, dlatego zalecane jest stosowanie właściwych środków
technicznych, które zminimalizują wskazane wyżej zagrożenia. Usługodawca nigdy
nie zwraca się do Klienta z prośbą o udostępnienie mu
w jakiejkolwiek formie Hasła.
2. W
celu zapisania się do Newslettera lub złożenia zamówienia na odpłatny dostęp do
Newslettera, konieczne jest posiadanie aktualnej wersji przeglądarki
internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do Internetu (np. Opera,
Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari) oraz aktywnego konta poczty
elektronicznej.
3. W
celu skorzystania z Newslettera, w tym z udostępnianych usług i treści
cyfrowych, konieczne jest posiadanie:
1) aktualnej
wersji przeglądarki internetowej wspieranej przez producenta z dostępem do
Internetu (np. Opera, Mozilla Firefox, Google Chrome, Safari);
2) aktywnego
konta poczty elektronicznej;
3) aktualnego narzędzia/ programu obsługującego pliki
elektroniczne w formacie, w których dostarczana jest treść cyfrowa
4.
W przypadku gdy do skorzystania z
Newslettera, w tym z udostępnianych usług i treści cyfrowych konieczne będzie
spełnienie dodatkowych wymagań technicznych, zostaniesz o tym poinformowany.
Informacja zostanie Ci przekazana także w przypadku gdy konieczne jest
dokonanie aktualizacji niezbędnych do zachowania zgodności usług i treści
cyfrowych z Umową.
§5 Reklamacja
1.
Jeżeli udostępniane usługi/ treści
cyfrowe są niezgodne z umową, możesz żądać doprowadzenia do zgodności z umową
lub złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny (w przypadku usługi płatnej) albo
odstąpić od umowy.
2.
Usługodawca rozpatruje reklamacje w
terminie 14 dni od dnia doręczenia reklamacji.
3.
Reklamację można składać e-mailowo,
pisemnie lub w inny sposób wskazany do komunikacji.
4.
Usługodawca może odmówić
doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności
usługi/treści cyfrowej z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe
albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Usługodawcy. Przy ocenie nadmierności
kosztów uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie
braku zgodności treści cyfrowej lub usługi cyfrowej z umową oraz wartość treści
cyfrowej lub usługi cyfrowej zgodnych z umową.
5. Obowiązki
i uprawnienia Stron, w tym szczegółowe zasady reklamacji usługi/treści cyfrowej
zostały określone w ustawie o prawach konsumenta (m.in. w rozdziale 5b ustawy).
1. Możesz odstąpić od Umowy w terminie 14
dni od dnia zawarcia umowy. W celu skorzystania z prawa do odstąpienia od
umowy, Klient powinien poinformować Usługodawcę o tym w drodze jednoznacznego
oświadczenia, wysyłając np. e-mail lub pismo na adres wskazany w Regulaminie.
2. Możesz odstąpić od Umowy w przypadku nie
dostarczenia treści lub usługi cyfrowej.
3. W
przypadku odstąpienia od umowy, należy powstrzymywać się od korzystania z
treści cyfrowej lub usługi cyfrowej i udostępniania ich osobom trzecim.
§7 Prawa autorskie i licencje
1. Teksty,
zdjęcia, grafiki, multimedia oraz znaki towarowe udostępniane w ramach
Newslettera są utworem w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie
autorskim i prawach pokrewnych, podlegającym ochronie prawnej.
2. Prawami
autorskimi do ww. materiałów dysponuje Usługodawca bądź inny podmiot, od
którego Usługodawca uzyskał odpowiednią licencję. Materiały mogą być też
wykorzystywane przez Usługodawcę w oparciu o inną podstawę prawną.
3. Wszelkie
materiały udostępniane przez Usługodawcę mogą być wykorzystywane wyłącznie na
własny użytek, o ile nic innego nie wynika z ustaleń Stron. Nieuprawnione jest
dalsze rozpowszechnianie, udostępnianie, zgrywanie i pobieranie w jakikolwiek
sposób materiałów poza zakresem dozwolonego użytku.
4. W
przypadku naruszenia zakazu, o którym mowa w niniejszym paragrafie, w tym
naruszenia praw autorskich, Usługodawca ma prawo domagać się od Klienta
odszkodowania i zadośćuczynienia. Klient w ww. zakresie może ponosić
odpowiedzialność cywilną lub karną.
§8 Dane osobowe
1.
Administratorem Twoich danych
osobowych jest Usługodawca. Twoje dane przetwarzane są do następujących celów:
1) Dane
niezbędne do zawarcia i realizacji umowy będą przetwarzane przez czas
realizacji umowy, w tym przez czas realizacji uprawnień wynikających z umowy(art. 6 ust. 1 lit. b i f RODO). Podanie tych danych jest
dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia i realizacji umowy;
2) Dane
dodatkowe podane w celu m.in. usprawnienia realizacji umowy będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia
przez Ciebie sprzeciwu lub ustania celu biznesowego w oparciu o
uzasadniony interes w postaci obsługi Klientów (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3) Dane
będą przetwarzane także przez
okres przedawnienia roszczeń
w oparciu o uzasadniony interes Usługodawcy w celu obrony przed
roszczeniami, a także w celu ustalenia i dochodzenia roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
4) Dane
mogą być także archiwizowane do celów wewnętrznych i statystycznych do czasu wniesienia przez Ciebie
sprzeciwu lub ustania celu biznesowego w oparciu o uzasadniony interes
Usługodawcy (art. 6 ust. 1
lit. f RODO).
5) W
przypadku danych zbieranych do celów marketingowych i handlowych, w tym w celu
dostarczania informacji marketingowych w ramach usługi Newsletter, dane będą
przetwarzane w oparciu o uzasadniony interes Usługodawcy w postaci marketingu
produktów i usług Usługodawcy (art. 6 ust. 1 lit. f RODO) oraz w oparciu o
Twoją zgodę. Twoje dane będą przetwarzane nie dłużej niż do czasu wniesienia
przez Ciebie sprzeciwu/cofnięcia zgody lub ustania celu biznesowego – w
zależności od tego, co nastąpi wcześniej. Podanie danych jest dobrowolne,
jednak niezbędne do otrzymywania informacji marketingowych/handlowych. Zgodę
możesz cofnąć w każdej chwili, klikając link w stopce maila lub pisząc do Usługodawcy na adres podany
wyżej.
2. Twoje dane mogą być powierzone innym
podmiotom, tylko wtedy jest to niezbędne do realizacji celów przetwarzania, o
których mowa wyżej oraz wyłącznie w zakresie koniecznym do
realizacji tego celu. W razie potrzeby
Twoje dane mogą być przekazane
3. Usługodawca
korzysta z programu Mailerlite do wysyłki
Newslettera udostępnianego przez MailerLite, Inc., spółka prawa stanu Delaware z siedzibą pod
adresem 548 Market St, PMB 98174, San Francisco, CA 94104-5401, Stany
Zjednoczone,
4. Szczegółowe
informacje dotyczące Polityki prywatności podmiotu świadczącego usługę wysyłki
Newslettera znajdują się na
5. W
związku z RODO przysługuje Ci prawo dostępu do swoich danych osobowych,
sprostowania danych osobowych, usunięcia danych osobowych, ograniczenia
przetwarzania danych osobowych, sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych,
przenoszenia danych osobowych, cofnięcia zgody, z tym zastrzeżeniem, że
wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed
jej cofnięciem.
6.
Jeżeli uważasz, że Twoje dane
osobowe są przetwarzane niezgodnie z obowiązującym prawem, przysługuje Ci
skarga do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. W takim przypadku zachęcam
jednak do wcześniejszego kontaktu ze mną celem
wyjaśnienia swoich wątpliwości.
§9 Postanowienia końcowe
1.
W ramach korzystania z Newslettera,
w tym z usługi lub treści cyfrowej zabrania się dostarczania informacji o
charakterze bezprawnym oraz działania w sposób sprzeczny z prawem,
dobrymi obyczajami lub naruszający dobra osobiste osób trzecich.
2.
Polubowne rozpatrywanie sporów i
rozpatrywania reklamacji w przypadku konsumenta jest możliwe poprzez zwrócenie
się do:
1) stałego polubownego sądu konsumenckiego z
wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy;
2) wojewódzkiego inspektora Inspekcji
Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego, w sprawie
polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą;
3) powiatowego (miejskiego) rzecznika praw
konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy
ochrona konsumentów w celu uzyskania pomocy w sprawie umowy;
4) lub ma prawo skorzystać z platformy ODR.
Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i
przedsiębiorcami http://ec.europa.eu/consumers/odr.
3. Usługodawca
zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian do Regulaminu z ważnych przyczyn, w
tym w szczególności z powodu zmiany przepisów prawa w zakresie, w jakich zmiany
te wymuszają na Usługodawcy również zmiany treści niniejszego Regulaminu, w
szczególności zmiany przepisów Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta,
ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także na mocy obowiązujących
decyzji UOKIK, PUODO lub orzeczeń sądowych w zakresie odpowiadającym wydanym
decyzjom/orzeczeniom oraz w przypadku istotnej zmiany czynników biznesowych, o
ile istnieje związek przyczynowo-skutkowy między ww. zmianą a zmianą kosztów
świadczenia usług przez Usługodawcę. Szczegółowe informacje dot. zmian wskazuje
ustawa o prawach konsumenta.
4. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia
18.06.2025
§10 Słownik
pojęć
1.
Cena – pieniądze lub cyfrowe odwzorowanie wartości;
2.
Klient – podmiot, który zawarł Umowę
z Usługodawcą na dostęp do Newslettera, w tym dostarczenie usługi i/lub treści
cyfrowej;
3.
Konsument
– osoba fizyczna, która zawarła Umowę z Usługodawcą do celów, które nie są
bezpośrednio związane z jej działalnością gospodarczą/zawodową;
4.
Treść cyfrowa – dane wytworzone i dostarczane w postaci cyfrowej (np. e-book, inne materiały w formie pdf,
audio/video);
5.
Usługa – usługa lub treść cyfrowa
lub towar z elementami cyfrowymi;
6.
Usługa cyfrowa – usługa pozwalającą
Klientowi na wytwarzanie, przetwarzanie, przechowywanie lub dostęp do danych w
postaci cyfrowej lub usługę pozwalającą na
wspólne korzystanie z danych w postaci cyfrowej, które zostały przesłane
lub wytworzone przez Klienta lub innych użytkowników tej usługi lub inne formy
interakcji za pomocą takich danych.
Jestem dietetykiem i psychodietetykiem z 5-letnim doświadczeniem. Własna historia nauczyła mnie zrozumienia dla potrzeb innych, zwłaszcza młodych osób zmagających się z zaburzeniami odżywiania.